קנאביס חוקי בישראל – האם זה מותר?

לא יודעים האם מותר לכם לצרוך קנאביס במדינת ישראל? ובכן, על פי החוק הקיים, צריכה של קנאביס לצורכי פנאי איננו נחשב לחוקי ומלווה בענישה שכוללת קנסות בתחילה, ובהמשך גם פתיחה אפשרית של תיק פלילי. לעומת זאת, צריכה של קנאביס לצרכים רפואיים נחשבת לחוקים במידה ועושים את זה עם התוויה של רופא.

אם מעניין אתכם האם קנאביס חוקי בישראל, זה חשוב להבין בין היתר גם בכל העולם ישנה מגמה של שינוי שלא פוסקת. כלומר יותר מדינות מבינות את הכדאיות שבאפשרות לעשות לגליזציה, הן בהיבט של מיסוי והן בהיבט של חופש הפרט.

מדינות בכל העולם פוסעות אל עבר לגליזציה

אם בוחנים את העשור האחרון לעומק, מגלים כי ישנן מדינות בכל רחבי העולם שבחרו לעשות את הצעד הזה אל עבר לגליזציה או לכל הפחות אי הפללה של צריכת צמח הקנאביס. כחלק מהמגמה הזו גם במדינת ישראל עלו דיבורים רבים על האפשרות לעשות אסדרה לצמח במדינת ישראל.

החוק בישראל נפל בכנסת האחרונה בשל פוליטיקה בין המפלגות בקואליציה וחוסר הסכמה ביניהן להגיע להסכמה שתאפשר את המשך קיום הממשלה. על אף זאת, אם מסתכלים בעתיד הנראה לעין, זה נראה כי הסיכוי ללגליזציה בישראל רק הפך גדול יותר, כך שאולי בעתיד הקרוב יהיה קנאביס חוקי בישראל בסופו של דבר.

ניתן לצרוך רק לצרכים רפואיים כעת

אם אינכם מעוניינים לעבור על החוק, אז הרי שבשלב הזה מותרת צריכה של קנאביס במדינת ישראל אך ורק לצרכים רפואיים. כך שזה משהו שיהיה כדאי לכם לקחת לתשומת ליבכם ולפעול בהתאם, כך שתוכלו לדעת בוודאות שאתם עושים את הדבר הנכון עבורכם ולא עושים משהו שיוביל לעבירה על החוק.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ירקות אורגנים
הצרכן הישראלי מתחיל להבין את ההשלכות של אכילת מוצרים לא אורגניים ונזהר מהסכנות העורבות לו ולילדים...
קרא עוד »
אפר 03, 2014
בדיקת רגישות למזון
כמה פעמים יצא, שהלכתם אוכל מסוים וגיליתם אחרי זה שאתם מרגישים רע מאוד? כמה פעמים הרגשתם שהבטן שלכם...
קרא עוד »
אפר 23, 2018
בדיקת דופלר
הדם הוא חלק בלתי נפרד מגוף האדם. הוא זה שמאפשר לנו את התפקוד היום יומי ובעזרתו הגוף שלנו יכול להתנקות...
קרא עוד »
דצמ 25, 2017